Functionaliteit

Klachten

 

Met deze module bent u in staat klachten in te voeren en te verwerken. Daarnaast verschaft het u inzicht in de soort en omvang van klachten. U bent in staat per klachtsoort analyses en rapportages te genereren.

 

Invoeren. Klachten kunnen worden ingevoerd en bekeken aan de hand van de volgende  gegevens.

  • Beller: gegevens van de beller die de klacht heeft ingediend (indien deze niet dezelfde persoon is als de pashouder.)
  • Klant: pasnummer van de betreffende klant. Als het klantnummer bekend is worden automatisch de NAW gegevens opgehaald.
  • Datum melding
  • Omschrijving van de klacht
  • Categorie van de klacht
  • Gemeente- - vervoerder
  • Opmerkingen

Overzicht. In het overzicht kan een keuze worden gemaakt uit de volgende eigenschappen:

  • Welke klachten tonen
  • Selecteren op datum
  • Vervoerders
  • Gemeente
  • Pasnummer
  • Tevens kunnen klachten in PDF format geëxporteerd worden.

Indicatoren. Hier kunnen grafieken gemaakt worden om een goed overzicht te krijgen van alle klachten. Deze kunnen worden aangemaakt op basis van de volgende eigenschappen:

  • Start en einddatum
  • Overzicht (bv alleen ongegronde klachten)
  • Gemeente
  • Vervoerder

Statistieken. Hier kan per jaar en per gemeente een overzicht getoond worden van alle klachten.

 

Voorbeelden

Op dit moment gebruiken o.a. Regio Twente en de Stadsregio Arnhem Nijmegen Taximonitor.

Functionaliteit

  • Monitoren gebruik en kwaliteit van het systeem
  • Uitgebreide analyse en rapportagemogelijkheden

Meer functies...

Guided tour

Neem nu snel een kijkje en volg de guided tour door het systeem.

1 maand gratis op proef!

Graag zetten wij Taximonitor klaar voor u om een maand te proberen. Vul het aanvraag formulier nu in!

Inloggen